Thursday, March 18, 2010

Ishida

Ishida San

請原諒我選擇了這麼複雜的形式傾吐,也很抱歉我並沒有一個可以對你訴說的平凡故事
this is the extreme where my bravery could take me, afterall, I'm nothing like Makoto
至於才能的部分,如果世界上有製造才能的工廠,我想我會是留在廢品區等待回收的其中之一

where my words lead me, is the grey area consists of endless tunnel, nightmare, and death
like all my creations
if they'd managed to survive from me in the first place
而你卻說充滿希望的結局,最能使人擁有力量

我想追隨你的足跡,卻連第一步都走得不完整
even Taichi did it better then me
終於我只能對你抱歉
因為我找不到一個故事
能夠告訴你

No comments: